2013. december 15., vasárnap

8. rész

*Niall szemszöge*
Futottam. Fogalmam sincs hogy merre. Egyetlen egy célom volt, megtalálni Lolt. Elképzelésem sincs merre lehet. Kerestem a lakásán, néztem a London Eye-nál, felhívtam Tinát hogy nem ment-e vissza, de semmi. Senki nem látta. Kezdtem feladni. Szomorúan battyogtam London utcáin azon gondolkozva vajon hol lehet és azon imádkozva hogy ne tegyen semmi olyat amit még később megbán. Igazából fogalmam sincs hogy miért törődöm vele annyira. Nem is ismerem. Annyit tudok róla, hogy milyen volt a múltja. Azon kívül semmit sem tudok róla, mégis minden vágyam az hogy a karjaimban tartsam és elmondhassam neki hogy szeretem. Dehát..ez sohasem fog összejönni. Utál engem. Ezt minimum annyira nem értem, mint az hogy én hogy szerethetem őt mikor nem tudok róla semmit. Hiszen ő sem tud rólam semmit mégis utál. És nem csak engem, hanem az egész bandát. Gondolatmenetemből az ébresztett föl hogy megláttam. Megláttam őt egy elhagyott játszótéren. Sötétségben. Ott ült a hintában és zokogott. Nekem meg majd a szívem szakadt meg a látványtól. Oda rohantam hozzá és szorosan magamhoz szorítottam.
-Hagyj már békén. Mit nem értesz azon hogy nem vagyok rád kíváncsi? Miért nem tudsz végre békén hagyni? Eressz már el te seggfej. - kiabált. Mindezek ellenére szorosabban öleltem.
-Nem! Nem foglak elengedni. Tudom hogy pontosan most van a legnagyobb szükséged a szeretetre.. Nem foglak itt hagyni. - föl nézett rám, szipogott.. Nagyon fájt a látvány. Megtörölte a szemét majd rám nézett. Tekintetem az övébe fúrtam ő meg csak nézett rám. Könnyes szemekkel folyamatosan nézett. Emelte a kezét én meg azt hittem hogy meg akar megint pofozni, de nem tette. Rátette bársonyos kezét az arcomra. Megsimította majd közelebb hajolt. Az ajka a fülemhez ért.
-Köszönöm. - suttogta a fülembe. Kirázott a hideg. Selymes hangja kényeztetett. Ismét rám nézett gyönyörű kékeszöld szemeivel. És megint csak nézett. Fogalmam sem volt hogy mit kéne tennem. Szívem szerint megcsókoltam volna. Kezét arcomról a tarkómra tette. Közelebb húzott...
*Lola szemszöge*
Fogalmam sem volt miért teszem. De olyat éreztem amit még soha. Vágyat. Közelebb húztam magamhoz majd ajkaimat szorosan az övére tapasztottam.

2 megjegyzés:

  1. Na akkor idefigyelj Timii. Leülsz a picsádra és addig nem állsz fel amíg nem linkeled nekem az újrészt.MOST!!!<3

    VálaszTörlés