2014. március 16., vasárnap

9.rész

-Öhm..Bocs. - mondtam közömbösen és elhajoltam.
-Lol, én nem értelek téged.
-Csak hagyj békén! Mi nem jutott el ebből az agyadig? -  kezdtem ideges lenni.
-Az hogy az előbb megcsókolsz, utána pedig rámtámadsz hogy hagyjalak békén. Nálad ez hogy megy?
-Niall a rohadt életbe! Nem tudsz rólam semmit. Fogalmad sincs, hogy min mentem keresztül. Csak hagyj békén. Érted? Kérlek szépen. - mondtam s közben legördült az első könnycsepp az arcomon.
-Ne-ne kérlek ne sírj.. Fogalmad sincs mennyire fáj ezt látnom... És de igen tudom a történeted. Nagyon sajnálom ami veled történt, de..- nem tudta befejezni a mondandóját mert félbeszakítottam.
-Semmi de! Ha tudod akkor mit játszod itt a nagy herceget? Szerinted ennyi év szenvedés után egy hercegre van szükségem ami 17 évnyi sebet hirtelen begyógyít? Nagyon tévedsz. Most pedig húzzunk innen és részegedjünk le valami kurva nagy buliban. - mondtam és felényújtottam a kezemet amit  kézségesen elfogadott.
-Jó. De tudd, akkoris meg foglak puhítani, mert te is olyan vagy, hogy kívűl egy nagyon hideg, zord, érdes jégcsapnak mutatod magad, de belül akár egy szép virágszál. - fejezte be mondandóját én meg akkor tiszta szívemből olyan fantasztikusat nevettem.
-Aha, ha te mondod..- mondtam akadozó hangon, mert még mindig nevettem. - Na húzzunk!
*Tina szemszöge*
-Jó. Niall elhúzott, zsír. Úgyse fogja megtalálni. - pampogtam.
-Nyugi. Niall nagyon elszánt, ha meg akarja találni, meg is fogja találni. Amúgy hidd el nekem, Lola Niall mellett tuti biztonságban van és nem csinál semmi hülyeséget. - ölelt magához Zayn. Fú... De jó ezt kimondani. Wáááá Zayn Malik magához ölelt*o* Hát ez nagyon tetszik.. Meg kell még ugyan szokni, hogy lyen közelségben vagyok a férjeimmel, de nagyon nagyon megéri minden. Gondolkozásomból egy harsány nevetés ébresztett föl. Lola..mikor láttam hogy belépett azonnal a nyakába ugrottam.
-Te eszelős nőszemély!!!! Ne menj el dühösen egyedül sehova. Ki tudja mit fogsz művelni..
-Jó nyugodj mán' le asszony. A játszótéren voltam.
-Jó. Viszont akkor mostmár mehetünk bulizni szivi? - kérdeztem ellenállhatatlan mosollyal.
-Menjünk.. Részegedjünk le és csináljunk olyanokat amit később megbánunk. - örömködött. - Selyemhernyókáim, az jó ha kb egy másfél órá múlva ugyan itt találkozunk? - szólott Lol.
-Majd értetek megyünk. - mondta Liam.
-Rendben. - mondtam és sorjában megöleltem mindenkit.
*lö másfél órával később otthon*
-Na én kész vagyok. - mondtam. Egy lilás kékes szettet választottam.

-Tina.. rohadt jól nézel ki... Én maradtam a fekete szürke cuccaimnál. - mondta s közben pördült egyet Lol.
-Najó. Dögösek vagyunk! Tuti minden pasi csorgatni fogja utánunk a nyálát.. A lányok meg olyan irigyek lesznek hogy a One Directionnel megyünk. - vigyorogtam. Kb. 5 perccel később csöngettek. Lementem ajtót nyitni és mikor kinyitottam az ajtót a fiúk álla szabályosan leesett..
-Köszi ti is. - mondtam mosolyogva.
-Nagyon, nagyon, nagyon ja és nagyon jól nézel ki. - mondta Harry én meg persze elpirultam.
-Igen nagyon csinos vagy. - mondta Liam. Zayn meg csak legeltette rajtam a szemét.
-Öhm.. Zayn minden oké? Folyik a nyálad.. - mondta meghökkenve.
-*hörp* A-a-a-aha persze bocsi jól nézel ki. - mondta fülig vörösen.
-Köszönöm fiúk. - mondtam és beengedtem őket. Azonban egy valami feltűnt. Louis nincs itt. - Öhm srácok Louis hol van?
-Elment a csajáért. - mondta Zayn még mindig bámulva.
-Jaaaa. Eleanor. Persze gondolhattam volna.
*Niall szemszöge*
Lolt sehol se láttam tehát úgy voltam vele megkérdem. - Lol hol van?
-Itt vagyok. - mondta. Rögtön a hang irányába kaptam a fejem. Sétált lefele a lépcsőn s miközben egyre közelebb jött egyre többet láttam belőle. Gyönyörű. Semmilyen más szó nem jut eszembe csak az hogy gyönyörű. Ahogy simult a lábára a fekete csipkés harisnya, ahogy combközépig ért neki a ruhája, amilyen az arca, a dzsekije ahogy állt rajta és ahogy a fekete tűsarkú cipő kiemelte minden egyes gyönyörű vonását a lábán. Tökéletes.
*Lol szemszöge*
Le baktattam a lépcsőn és éreztem magamon mindenki tekintetét.
-Indulhatunk? - kérdeztem erőltetetten mosolyogva, választ a kérdésemre viszont nem kaptam. Mindenki csak nézett rám mint akik még nem láttak fehér embert. Úgy voltam vele hogy igen indulhatunk tehát nagy bámulások közepette kisétáltam a kocsimhoz és vártam hogy utánam jőjjenek. Be is következett, tehát indulhattunk bulizni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése