2013. december 1., vasárnap

7. rész

*Tina szemszöge*
-Öhm.. amúgy nem lenne kedved/kedvetek eljönni velünk egy buliba? - kérdezte Harry.
-Úristen! Dehogynem. Lol nem érdekel hogy utálod őket, de jössz. Leszarom nincs kifogás. - mondtam Lolnak.
-Lol? Én is így szólítottalak egyszer Lola. - mondta Niall.
-Hahah. De ő a barátnőm. Neki minden joga megvan rá. Te meg egy kis seggfej vagy. - vágta hozzá Lol.
-Lola! Állítsd le magad. - mondta Liam.
-Ok. Csá. Leléptem. Tina te menj bulizni ezzel az öt nem is tudom micsodával de rám ne számíts. Ismétlem csá! - mondta és elhúzott.
-Sajnálom hogy így viselkedik veletek. - mondtam.
-Áhh. Megszoktuk. Egy hárpia. Kit érdekel? - mondta Harry és átölelte a vállam. Azonnal ledobtam magamról a kezét és felcsattantam.
-Mi az hogy egy hárpia? Semmit se tudsz róla. Hogy mered hárpiának nevezni. Nem tudod miért ilyen.
-Nyugi Tina.. - ölelt meg megint. Kicsit lehiggadtam Harry érintésétől de ugyan akkor dühös is voltam rá hogy ilyet mert mondani a barátnőmre. - Akkor meséld el hogy mi történ vele.
-Ez egy nagyon hosszú történet. - mondtam.
-Nem baj. Mi szeretnénk tudni. - mondta Louis és Zayn egyszerre.
-Hát jó. Szóval az egész eleve azzal kezdődött hogy őt nem is akarták. A hülye anyja egy részeg drogos volt aki ott is hagyta őket szóval az apukája egyedül nevelte őt. De úgy kb. 5 éves korában kiderült hogy az apjának tüdő rákja van. Ebbe kb. egy fél évvel később bele is halt. Szóval úgy nézett ki hogy nincs senkije. Teljesen magába fordult. Az apja írt egy végrendelet amiben az áll hogy minden vagyonát ráhagyja. Azt követően hogy Lola megkapta ezt a levelet pár nappal később felbukkant a nénikéje. Lola tudta hogy csak a pénz kell neki, igazából esze ágában sincs vigyázni rá vagy esze ágában sincs szeretni. Neki csak a pénz kell. De mivel kiskórú ezért a nénikéje lett a gyámja. Azóta vele él. Hát röviden ennyi lenne. - meséltem el az egészet történetet.
-Úr Isten. Ez szörnyű. - reagált először is Liam.
-Akkor értem miért ilyen ellenséges. Uram atyám. Istenem de lelkiismeret furdalásom van hogy azt mondtam rá hogy hárpia. Bocsánatot kell kérnem tőle. - mondta Harry.
-Hát erre nem tudok mit reagálni. - mondta Zayn.
-Mindent értek. Senkisem érdemli azt meg amit átélt ez a szegény lány. Ezt egy felnőtnek is nehéz lenne feldolgozni. De ő. Ő 5 éves kora óta ezzel él. Ő egy igazi harcos. És erre én már tényleg nem tudok jobb szót. - mondta Louis.
-Megkeresem. Utána megyek. Beszélek vele. - idegeskedett Niall. - Kell valaki aki megérti akiek elmondhatja.. Muszáj utána mennem.
-Niall ne me... - nem tudtam befejezni a mondatot mert mielőtt végig mondtam volna felpattant és ki futott a pizzériából. Senkisem tudja hogy hova.. talán még ő se tudja. Csak futott. Remélem megtalálja. És sikerül beszélnie vele. Mert akinek igazán sikerülhet hogy megtöri Lola szívén a jeget az Niall.

2 megjegyzés:

  1. Huuu*-* na most íííírod a következő részt mert nagyon nagyon nagyon nagyon várom már a Niall, Lola párbeszédeket *---* hu Nincs párbeszéd, nincs alvás.Én ráérek. B| :DDDDDD♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jójó♥ de akkor ebből lehet hogy nem lesz alvás de megpróbálom még hozni:D

      Törlés