2013. november 4., hétfő

5. rész

Kicsörtettem a konyhából és egyenesen Niall irányába indultam.
-Niall, most azonnal húzz el innen! - kezdtem máris a kiakadást csakhogy arra nem számítottam hogy a kocsiban ott ülnek a többiek. - Ti is húzzátok el a csíkot innen amíg szépen mondom.
-Ja hogy nálad ez a kedves beszéd? Húzzunk innen Niall. Ez egy hisztis picsa. - mondta azt hiszem Harry.
- Idejössz a házam elé és még becsmérelsz is mellé? Hahaha ez azért elég vicces.
-Harry nyugi. Igazad van idő pocsékolás. Szia. - mondta Niall. Át adta nekem a kávét bepattant a kocsiba és elmentek.
Na jó ez azért már tényleg sok. Ide jön ez az öt selyemhernyó, az egyik kávét hoz nekem, a másik elkezdi mondani hogy egy hülye picsa vagyok, erre az aki kávét hozott meg sem szólal hanem elmegy.. Hát érdekes egy napnak nézek elébe.. Főleg úgy hogy este fellépés. Ezekkel. Megint. Hát ez egy élmény lesz. Visszamentem a házba elfeküdtem a kanapén és nekiálltam tévézni. Nagyjából szerintem kb. úgy tudtam ha egy 2 percet nyugodtan feküdni mert csöngetnek. Na gondolom magamban de jó már megint itt van ez a buzi. De nem. Oda megyek az ajtóhoz és ki lép be rajta? Az egyik kiskori barátőm. Akivel azért szakítottam meg a kapcsolatot mert elköltöztek. Ő volt az egyetlen barátnőm. És nagyon hiányzott. Nagyon rég láttam..de most örülök neki:)
-Szia Lola!:)
-Tina? Te vagy az?
-Igen.
-Úr isten. Te hogy? És hogy kerülsz ide? És honnan tudtad hogy itt lakom? És várj már, nem akarsz beljebb jönni?
-De persze ha beengedsz megyek én szívesen.
-Na akkor gyere! - mondtam neki miközben félreálltam az ajtó útjából. Tina beljebb lépett és megállt. - Öhm.. Miért álltál meg?
-Merre kell menni??
-Ohh.. vagy úgy. Egyenesen aztán fel a lépcsőn és balra a második ajtó. - igazítottam útba majd bezártam az ajtót. Szép komótosan mentem Tina után azon gondolkozva hogy, hogy kerül ide és honnan tudta hogy itt lakom. De ezt is mindjárt meg fogom tudni. Fölértem a szobámba bementem és látom hogy Tina semmit sem változott. Úgyan úgy otthon érzi magát. Levágta magát a fotelembe és tévézik. Nem csalódtam.
-Szóval Tina hogy kerülsz ide?
-Hát úgy volt hogy még két évig kint maradok a szüleimmel Amerikában de mivel betöltöttem a 18-at azt mondták hogy ha nem akarok kint maradni akkor nyugodtan hazajöhetek csak szerezzek szállást. Nos szállást már találtam. Egy elég lepukkant hotel szoba. De én tök jól el vagyok ott szóval jó az. És találkoztam a nénikéddel sétálás közben. És ő mondta hogy ha van kedvem valamikor ugorjak be.
-Uh..az igen..szóval az a némber még jót is tud velem tenni? Jó tudni. Amúgy meg ne szórakozz költözz ide! Úgyis régen találkoztunk már.. És olyan magányos voltam. Rossz kedvű ami persze most sem fog változni de talán egy kicsivel lehetnék én is boldogabb és nem csak idiótákkal lennék körülvéve mint például az a Niel gyerek..
-Mármint Niall? Niall a One Direction-ből? - akadt el a szava.
-Asszem az. Mit tudom én. - röhögtem el magam.
-Úristeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!! - síkított mellettem.
-Ennyire örülsz hogy itt lakhatsz?
-Ö nem. Hanem Niall..az 1D-ből. Ismered őket? - visított tovább.
-Először is kapd be. - nevettem. - Másodszor is igen ismerem őket. Velük kell énekelnem. Sajnos. Utálom őket.
-Te megvesztél??? Hogy lehet őket utálni?
-Szivem én kit nem utálok? Most komolyan. - tettem fel eme csodálatos költői kérdést.
-Najó ez jogos.. És énekelni? Énekelsz? - csillant fel a szeme.
-Igen. Ma is lesz például fellépésem azzal az 5 bájgúnárral. - mondtam kellőképpen unottan. - Ha gondolod miután átcuccoltál hozzánk el is jöhetnél velem.
-Oké! Még szép hogy elmegyek de akkor siessünk kérlek...Gyorsan ide akarok költözni.. Na meg persze találkozni a férjeimmel. - visítozta miközben ugrált a szobámban. Ezt a jelenetet követően átöltöztem. Jó elegáns fekete szaggatott farmerba és egy mély kivágású pólóba egy szegecses bakanccsal. És elindultunk Tina hotel szobájához. Tina úgy nézett ki mellettem mint egy sétáló vattacukor. Haja eper koktél színű ehhez társult még a pink szoknya és cuki rózsaszín magassarkú ahogy ő mondaná. Hát igen ég és föld vagyunk de épp ezért imádjuk egymást. Elértünk a hotel szobához hívtunk egy taxit és kb. 2-3 fordulóval áthoztunk minden cuccot és immáron nálunk lakik az én egyetlen és egyben a legeslegjobb barátosném.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése