2013. június 29., szombat

4.rész

Mikor hazaértem rossz érzés fogott el. Elgondolkodtatott amit ezek 5-en összehordtak. De komolyan. Elgondolkoztam. Attól még hogy rossz életem van (ez enyhe kifejezés) attól még nem feltétlenül kéne ilyennek lennem. Furcsa. Asszem nagyon önző ember lehetek. Nekem rossz és azért úgy vagyok vele hogy akkor másoknak is legyen az. Nemértem magam. Jót akarnak nekem. Lehetnének a barátaim de én köcsög vagyok. Nembaj. Nem érdekel. Nem kellenek barátok. Ők is csak itthagynának. Miközben ezen gondolkoztam elkezdtem énekelni. Befejeztem a dalt és úgy voltam vele hogy nekem mára ennyi szar dolog és ennyi gondolkozás elég volt. Elmentem fürdeni és lefeküdtem.
-Lol Kicsim.<3 Annyira szeretlek:) - mondta Niall.
-Mivan? Hogy kerülsz te ide? mi az isten? - kérdeztem.
-Ez csak egy álom.. Beleférkőzök az álmaidba..
*felriadás*
Mi a szar? Hogy kerül ez az álmomba. 0:00 van és én arra keltem hogy Niall benne van az álmomban. Nem is akárhogy. Hogy került ez oda? Mi a szar? Mind1. Nem érdekel Niall. Inkább alszom.
Reggel mikor fölébredtem elmentem a fürdőbe megcsináltam a szokásos teendőimet és mikor végeztem lementem reggelizni. Furcsa volt mert a reggelim ki volt rakva az asztalra de a nagynéném sehol. Csak egy kis lapocskát találtam. A kíváncsiságom miatt egyből el is olvastam.
"Kedves Lol!"
Na drágaságom hogy tetszett az álmod? Ugye milyen jó világ lenne így? Ha boldog lennél és hagynád hogy szeresselek? Hagyd az embereknek hogy szeressenek. Neked is szükséged van rá mint mindenki másnak a világon. UI.: Nézz ki az ablakon.
Odamentem az ablakhoz és ott állt. Már megint. Kávéval a kezében. Ha ezt is rámönti esküszöm kiherélem. De csak pár kérdésem van.
1. Honnan tudja ez az álmomat?
2. Honnan tudja hol lakom?
3. Hogy jutott be?
4. Miért nem tud békén hagyni?

4 megjegyzés:

  1. xD a vége nagyon diurván jó volt..xD mondjuk a többi is de : Odamentem az ablakhoz és ott állt. Már megint. Kávéval a kezében. Ha ezt is rámönti esküszöm kiherélem. ..xDDD♥ a hangod eszméletlen jó...:D úgyhogy nyugii.:D♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösziii:D <3 és a hangomról beszélve is köszi:) remélem mindenkinek tetszeni fog aki olvassa:)♥

      Törlés
  2. Timiii:) istenem, ez nagyon csúcs:) ♥ xdd mellesleg, íírtó jó hangod van:) ♥

    VálaszTörlés